آرشیو پرسش و پاسخ ها: افسردگی

دانشجویم، دوری و دلتنگی آرامشم را بهم زده

باسلام؛ دختر دانشجو هستم که از خانواده دورم نمی‌توانم برای نجام کارهایم تمرکز کنم از دوری از خانواده احساس نارضایتی و استرس دارم و مشکلات زیادی برایم پیش می آید. زودرنج هم هستم برای بدست آوردن آرامش چکارکنم؟
با سلام خواهر گرامی؛ عدم تمرکزشما نشانه دل‌نگرانی هایی است که ذهن شما را بخود مشغول ساخته که بخشی از آنها را بزبان آوردی و بخشی رو نگفتی دوست عزیز افکار خانمها بخصوص دختران جوان همیشه درگیر مسائلی چون ازدواج، آینده و دلتنگیهای دوره جوانی و... البته بخشی هم به درس وتحصیلات برمی‌گردد. خداوند زن را بگونه ای خلق کرده که این گونه مسائل برایش اهمیت بیشتری دارد بخصوص که شما تحصیلات خود را در شهری دیگر و بدور از بستگان و خانواده می‌گذرانید و این هم خود مشکلات دیگری را درپی دارد به هرحال سعی کنید از معنویت کمک بگیرید ارتباط با خدا را و انجام عبادات بخصوص نماز را در اولویت خود قرار دهید البته برای تمرکز ذهن خواندن آیه الکرسی و ادعیه مخصوص خیلی کارساز و موثر است سعی کنید به مسائل متفرقه فکر نکنید به آینده ای فکر کنید که مشروط به گذر از این ایام تحصیلی و دوری ازخانواده است همیشه سعی کنید نماز رو در اول وقت بخوانید ودر همه کارها به خدا توکل کنید. 
(0 رای)
این مقاله مفید بود
این مقاله مفید نبود

این قسمت مخصوص ثبت نظر کاربران در خصوص سوال پرسیده شده میباشد. لطفا از ثبت سوال جدید در این بخش خودداری فرمایید. برای ثبت سوال جدید از گزینه "ارسال سوال" استفاده نمایید. بدیهی است به سوالاتی که در این صفحه پرسیده شود ، پاسخی از طرف سایت داده نخواهد شد.
نظر (0)
ارسال یک نظر جدید
 
 
نام کامل :
پست الکترونیک :
نظر:
تأیید کد امنیتی 
 
لطفا متنی را که در کادر زیر می بینید وارد نمایید