آرشیو پرسش و پاسخ ها: اصطلاحات فقهی

ترشحات زنانه

اگر دختري از شدت شهوت و يا از طريق دست زدن به دستگاه تناسلي رطوبتي در حد ترشح هميشگي زنانه و بدون ذره اي تفاوت با ترشح، مني حساب مي‌شود؟
در صورتی که به اوج لذت جنسی رسیده باشد غسل جنابت بر او واجب می‌شود. و رطوبت هم نجس خواهد بود.
(25 رای)
این مقاله مفید بود
این مقاله مفید نبود

این قسمت مخصوص ثبت نظر کاربران در خصوص سوال پرسیده شده میباشد. لطفا از ثبت سوال جدید در این بخش خودداری فرمایید. برای ثبت سوال جدید از گزینه "ارسال سوال" استفاده نمایید. بدیهی است به سوالاتی که در این صفحه پرسیده شود ، پاسخی از طرف سایت داده نخواهد شد.
نظر (4)
سارا جمشیدی
۱۷ دی ۱۳۹۴ ساعت۱۳:۴۳
اگر دختری بدون لذت بردن از چیزی آبی از او خارج شود و اگر از خواب هم بیدار میشود این آب را حس کند حکم نماز او چیست؟باید غسل انجام دهد؟اگر غسل واجب باشد و او نداسته باشد و نماز خوانده باشد چه باید بکند؟
مینا
۱۹ دی ۱۳۹۴ ساعت۰۵:۲۹
در پاسخ به سئوال سارا جمشیدی
خروج ترشحات زنانه (دختر یا زن) امری طبیعی است و صرف رطوبت موجب غسل نمی شود و اگر به همراه خون یا ادرار نباشد ؛ پاک است و نمازی که خوانده شده صحیح بوده است به طور کلی در موراد مشکوک ، رطوبت حمل به پاک بودن می شود مگر اینکه یقین به نجس شدن پیدا شود.
مینا
۰۷ فروردین ۱۳۹۵ ساعت۱۸:۰۳
چگونه یک دختر به لذت میرسد؟و اگر دختری بعد از دست زدن به دستگاه تناسلی بعد از چند دقیقه ترشحی احساس کند غسل بر او واجب میشود؟
مینا
۰۸ فروردین ۱۳۹۵ ساعت۰۵:۰۴
سلام
درپاسخ مینا
بررسی ها نشان می دهد ، رسیدن دختر به مرحله ای که موجب غسل شود ، به ندرت اتفاق می افتد ، مگر اینکه خود دختر با قصد و نیت و هدف ، و استمرار عمل ، خودش را تحریک کند ،، البته این کار استشهاء نام دارد و حرام است ، اما صرف لمس که بعضا با ترشح همراه است ، بدون قصد و استمرار ، موجب غسل نمی شود و مایع ترشح شده ، پاک است .
ارسال یک نظر جدید
 
 
نام کامل :
پست الکترونیک :
نظر:
تأیید کد امنیتی 
 
لطفا متنی را که در کادر زیر می بینید وارد نمایید