آرشیو پرسش و پاسخ ها: افسردگی

رابطه نامشروع داشته ام و به خودکشی فکر می کنم

سلام؛ من دخترى 20 ساله هستم که با مردى رابطه ى تماسى و عاشقانه داشتم اما ناخواسته، حالا بخاطر اون کار به خودکشى فک ميکنم دارم افسرده ميشم. کمکم کنید.

با سلام خواهر گرامی؛ شما مسیر اشتباهی رو طی کردی که روابط نادرست و خلاف شرعی رو برقرار کردی ولی همین مقدار که الان نادم و پشیمانی راه توبه رو برای شما هموار کرده و ان شاءالله که خداوند هم شما رو میبخشه. سعی کنید از گذشته عبرت بگیرید و اون ارتباط غلط را کلا قطع کنید و اگر آن مرد حاضر به ازدواج با شما هست ازدواج کنید و از پروردگار طلب آمرزش نمایید و به زندگی عادی برگردید. خودکشی گناه و اشتباه بزرگتری است که چنانچه مرتکب بشی آخرت خودت رو هم از دست میدی و مستحق عذاب جهنم خواهی شد 
دوست عزیز سعی کنید در زندگی به خانواده و همسرت وفادار باشی و فرزندان لایق و شایسته ای تربیت کنی تا جبران خطای گذشته رو انجام داده باشی.
(1 رای)
این مقاله مفید بود
این مقاله مفید نبود

این قسمت مخصوص ثبت نظر کاربران در خصوص سوال پرسیده شده میباشد. لطفا از ثبت سوال جدید در این بخش خودداری فرمایید. برای ثبت سوال جدید از گزینه "ارسال سوال" استفاده نمایید. بدیهی است به سوالاتی که در این صفحه پرسیده شود ، پاسخی از طرف سایت داده نخواهد شد.
نظر (0)
ارسال یک نظر جدید
 
 
نام کامل :
پست الکترونیک :
نظر:
تأیید کد امنیتی 
 
لطفا متنی را که در کادر زیر می بینید وارد نمایید