آرشیو پرسش و پاسخ ها: روابط نامشروع

با پسري دوست شدم، تفاهم زیادی با هم داریم

سلام؛ من با پسري دوست شدم كه يک سال از من بزرگتره من 15سال و 9 ماه هستم اون 16سال و 9 ماهشه يک روزم وسط تولدمونه تفاهم زيادي هم باهم داريم خيلي هم همدیگه رو دوست داريم طوري كه اگر يكي مون نباشه اون يكي ديوونه ميشه چيكار كنيم چند دفعه هم قصد كرديم جدا شيم ولي بدون هم نتونسيم هيچ رابطه غيراخلاقي هم نداريم.
با سلام دوست عزیز؛ اسلام محمدی هرگونه رابطه دختر و پسر نامحرم را حرام کرده و اجازه نمیده با هم هیچگونه ارتباطی داشته باشند. اولا؛ که این رابطه از اول غلط بوده و کم کم علاقه تون بهم زیاد میشه و بعدا هر کاری که اون پسر با شما بکنه نمیتونی مخالفت کنی و ناچار تسلیم میشی. ثانیا؛ این عشقهای خیابانی و دوستی ها و علاقه ها پایه و اساس درستی نداره و اون پسر داره شما رو فریب میده چون اگر جای خلوتی شما رو پیدا کنه حتما دست از سر شما برنمیداره و بلایی بسر شما میاره که منجر به بی آبرویی و خدای نکرده شما رو لکه دار میکنه. ثالثا؛ شما چه عجله ای داری برای رابطه با یک پسر غریبه و نامحرم هنوز زمان ازدواج شما نرسیده اگر بدنام بشی اون پسر شما رو ترک میکنه و دیگه هیچ کس به خواستگاری شما نمیاد چون بی آبرو میشی و براخانواده ات هم مشکل ساز میشی پس خواهر عزیز ودخترخوبم هرچه سریعتر بخودت بیا و این رابطه مشکوک رو قطع کن و رابطه با خدای مهربون رو تقویت مت پاکدامنی برای یک دختر بزرگترین سرمایه ست اونو از دست نده و عباداتت رو بموقع انجام بده و باخداباش.
(3 رای)
این مقاله مفید بود
این مقاله مفید نبود

این قسمت مخصوص ثبت نظر کاربران در خصوص سوال پرسیده شده میباشد. لطفا از ثبت سوال جدید در این بخش خودداری فرمایید. برای ثبت سوال جدید از گزینه "ارسال سوال" استفاده نمایید. بدیهی است به سوالاتی که در این صفحه پرسیده شود ، پاسخی از طرف سایت داده نخواهد شد.
نظر (0)
ارسال یک نظر جدید
 
 
نام کامل :
پست الکترونیک :
نظر:
تأیید کد امنیتی 
 
لطفا متنی را که در کادر زیر می بینید وارد نمایید