آرشیو پرسش و پاسخ ها: روابط نامشروع

لطماتی که از رابطه با نامحرم به من وارد شده

من دختری هستم که تازه وارد سن پانزده سالگی شدم اوایل دی ماه با پسری آشنا شده ام که با تهدید وارد زندگی من شد بخاطر این فرد افکار من متزلزل شده و دچار لطمات زیادی از جمله:وابستگی و علاقه به این شخص از دست دادن اعتماد اطرافیان انجام ندادن مسئولیت های خود و تحقیرشدن توسط خواهرم وحتی...
باسلام؛ بله متاسفانه رابطه های اینگونه علاوه بر تاثیرات منفی بر خود شخص اطرافیان را نیز دچار بی اعتمادی می‌کند خدا را شکر که میگویی دیگه با اون پسر ارتباطی نداری برای بدست آوردن اعتماد خانواده نیز باید سعی کنی با آنها مهربون باشی و ازمخفی کاری پرهیز کنی سعی کن با مادرت و اطرافیان صادقانه رفتار کنی و آنها رو درجریان کارهات قرار بدی تا مدتی بگذره واعتمادشون رو جلب کنی با اون پسر هم دیگه کلا ارتباطت رو قعع کن واگر خواستگار مناسب داری جواب مثبت بده و دغدغه خانواده رو که برای خوشبختی تو دارند برطرف کن وتلاش کن عباداتت رو بموقع ودرست انجام بدی رابطه ت رو با خدا خوب کن وبه خدای مهربون توکل کن ومتوسل بشو ومطمئن باش نگرانی خانواده فقط از سر دلسوزی و علاقه به خوشبختی شماست .موفق باشی.
(1 رای)
این مقاله مفید بود
این مقاله مفید نبود

این قسمت مخصوص ثبت نظر کاربران در خصوص سوال پرسیده شده میباشد. لطفا از ثبت سوال جدید در این بخش خودداری فرمایید. برای ثبت سوال جدید از گزینه "ارسال سوال" استفاده نمایید. بدیهی است به سوالاتی که در این صفحه پرسیده شود ، پاسخی از طرف سایت داده نخواهد شد.
نظر (0)
ارسال یک نظر جدید
 
 
نام کامل :
پست الکترونیک :
نظر:
تأیید کد امنیتی 
 
لطفا متنی را که در کادر زیر می بینید وارد نمایید