آرشیو پرسش و پاسخ ها: اصطلاحات فقهی

منی و رطوبتی که از زنان خارج می شود

سلام؛ میشه بگید منی یعنی چی؟ و اگر زنی به علت عفونت رحم ترشحاتی از او خارج می‌شود و شوهرش با او بازی کند و از او آبی خارج شود آیا باید غسل جنابت انجام دهد؟ مقلد آقای مکارم
با سلام منی مایعی است که پس از ارضاء شدن جنسی از مرد خارج میشود که همراه با فشار و لذت جنسی می باشد ولی مایعی که در هنگام ملاعبه و عشقبازی از زن خارج می شود منی نیست و پاک اسن و غسل جنابت در صورتی به زن واجب می شود که شوهرش با وی نزدیکی کند ودخول صورت پذیرد و یا اینکه بدون دخول چنان به هیجان جنسی بیاید که بدنش بی حس شود و به اوج لذت جنسی برسد وارضاء شود.
(9 رای)
این مقاله مفید بود
این مقاله مفید نبود

این قسمت مخصوص ثبت نظر کاربران در خصوص سوال پرسیده شده میباشد. لطفا از ثبت سوال جدید در این بخش خودداری فرمایید. برای ثبت سوال جدید از گزینه "ارسال سوال" استفاده نمایید. بدیهی است به سوالاتی که در این صفحه پرسیده شود ، پاسخی از طرف سایت داده نخواهد شد.
نظر (2)
نازگل ملایی
۲۰ آذر ۱۳۹۵ ساعت۰۷:۴۳
اگر یه دختر خودارضایی با فشار آب برروی کلیرتیروسش انجام دهد و به لذت برسد اما بدنش درحال آرامش و لذت باشد ولی به لرزه نیوفتد هم غسل لازم است؟
من‌نمیودونم اون اوج لذت دقیقا همینه یا نه
کمکم کنید
طاهرزاده
۲۱ آذر ۱۳۹۵ ساعت۰۵:۰۳

با فرض سوال شما و نوشته شما اوج لذت همین حالتی است که برای شما پیش می آید ارضا شدن همیشه با لرزش بدن نیست همین که در لذت جنسی به نقطه ای برسد که بعد از آن احساس آرامش کند یعنی ارضاء شده و غسل بر او واجب میشود ضمن اینکه اینکار گناه است و جایز نیست.
ارسال یک نظر جدید
 
 
نام کامل :
پست الکترونیک :
نظر:
تأیید کد امنیتی 
 
لطفا متنی را که در کادر زیر می بینید وارد نمایید