آرشیو پرسش و پاسخ ها: احکام حین خدمت

کم کاری برای بازنشسته شدن

س. فردی در سازمان خود را به بی خیالی زده و کار نمی‌کند و چند سال بدون انگیزه و بی‌رقبت به محل کار می‌آید و با وجود داشتن تخصص بالا بی‌تفاوت و سست شده و به هر طریقی تلاش نموده تا بازنشسته شود
و مسئولین با توجه به موارد فوق با بازنشستگی او موافقت می‌نمایند، ولی زمانی که بازنشسته می‌شود همان سازمان با او قرار داد می‌بندد و این فرد با تلاش و جدیت و اول وقت در محل کار حاضر می‌شود و در همان راستای تخصص قبلی خود فعال می‌شود و علاوه بر حقوق بازنشستگی حقوق قرارداد جدید را می‌گیرد، حال سؤال این است که چطور قبلاً بی انگیزه بوده و درخواست رفتن از سپاه را داشت، ولی حال که بازنشسته شده در همانجا با گرفتن پول اضافه فعال شده این حقوق که در قبال قرار داد می‌گیرد چه حکمی دارد؟

ج. چنانچه به هر دلیل برابر مقررات بازنشسته شده و پس از بازنشستگی نیز با رعایت مقررات با او قرار داد بسته شود، اشکال ندارد، ولی چنانچه در مدت استخدام کم‌کاری کرده باشد و در قبال آن حقوق دریافت کرده باشد گنه‌ کار و ضامن است.

(0 رای)
این مقاله مفید بود
این مقاله مفید نبود

این قسمت مخصوص ثبت نظر کاربران در خصوص سوال پرسیده شده میباشد. لطفا از ثبت سوال جدید در این بخش خودداری فرمایید. برای ثبت سوال جدید از گزینه "ارسال سوال" استفاده نمایید. بدیهی است به سوالاتی که در این صفحه پرسیده شود ، پاسخی از طرف سایت داده نخواهد شد.
نظر (0)
ارسال یک نظر جدید
 
 
نام کامل :
پست الکترونیک :
نظر:
تأیید کد امنیتی 
 
لطفا متنی را که در کادر زیر می بینید وارد نمایید