آرشیو پرسش و پاسخ ها: داعش

چرا به داعش می گویند تکفیری

 

1)چرابه گروه تروریستی وحرامی داعش میگویند"تکفیری یاسلفی"؟ 2)کسی که به صورت غیرقانونی به عراق برودباآنهابجنگدچه حکمی دارد؟
با سلام دوست عزیز این گروه جنایتکار خود را از اینجهت سلفی مینامند که معتقدند باید به اصل وسلف خویش برگردیم و اسلام را همانطور که بود اجرا کنیم یعنی اسلام منهای ولایت و امامت اسلام ساده و بدون تمدن مدرن اینها میگویند شیعهیان کافرند چون معتقدند که پس ازپیامبر باید به ائمه معصومین درتفسیر قرآن رجوع کرد میگویند شیعه مشرک است چون به مردگان احترام میگذارد و برای امامان معصوم که مرده هستند مقبره میسازند و آنها را واسطه قرار میدهند بهمین خاطر شیعیان باید کشته شوند چون کافرشدند .
اما بخش دوم که بدون اجازه میشود به جنگ داعش رفت آنچه مسلم است ملت ایران باید تابع مقررات کشوری باشد که مصوب مجلس تائید شورای نگهبان است وخلاف مقررات نظام جمهوری اسلامی که تابع مقررات بین المللی است طبق فرمایش امام خامنه ای خلاف شرع است وجایز میست اما اگر خود نظام ثبت نام کرد و نیرو اعزام کرد میتوان رفت و با دشمنان اسلام مبارزه کرد



(3 رای)
این مقاله مفید بود
این مقاله مفید نبود

این قسمت مخصوص ثبت نظر کاربران در خصوص سوال پرسیده شده میباشد. لطفا از ثبت سوال جدید در این بخش خودداری فرمایید. برای ثبت سوال جدید از گزینه "ارسال سوال" استفاده نمایید. بدیهی است به سوالاتی که در این صفحه پرسیده شود ، پاسخی از طرف سایت داده نخواهد شد.
نظر (0)
ارسال یک نظر جدید
 
 
نام کامل :
پست الکترونیک :
نظر:
تأیید کد امنیتی 
 
لطفا متنی را که در کادر زیر می بینید وارد نمایید