آرشیو پرسش و پاسخ ها: روابط نامشروع

رابطه ی نا مشروع

 

من دریک رابطه نامشروع با زن شوهردار شش سال است که گرفتارشدم برای چندین بار درقطع این رابطه اقدام کرده ام ولی هر بار با اصرار وتهدید آن بر اینکه خودکشی میکنم مرا منصرف کرده است .دراوایل حرف خودکشی را جدی نگرفتم ولی بعد از چند روز اطلاع پیداکردم که داروخورده بود وبه بیمارستان انتقال داده اند .دریک نوبت دیگه باز بااستفاده از مواد شوینده درحمام واستشمام عمدی آن تاحد خفه شدن رفته وبخاطر سرفه های مکرر در حمام افراد داخل منزل متوجه موضوع شده وبه بیمارستان برده اند. درتمامی موارد قضیه را طوری وانمود کرده که موضوع کاملا اتفاقی بوده وزمانی هم که علت را میپرسم فقط میگه دوستت دارم و لابلای حرفهاش گفته این بار یک راه حل راحتی پیدا کردم خودم را به برق میگیرم تاهیچ کس متوجه نشه که من بخاطر چه کسی خودم راکشتم تا ترا اذیت نکنن.البته هیچ تهدیدی برای من ازبابت اینکه اخاذی یا تهدید های خانوادگی داشته باشد نیست ولی درخواست ارتباط جنسی وجود دارد واین ازهمه مشکل تراست چون منهم نمیتوانم خودم را کنترل کنم وزمانی که حاضر به ملاقات همدیگرنمیشوم باز همان موضوعات واصرارهای پی درپی دربرقراری ارتباط و خودکشی از سر گرفته میشود .حال مشکل من اینستکه 1- چگونه میتوانم به این ارتباط خاتمه بدهم؟ 2- اگر حاضر به جدایی نشد وبرسر تصمیم خود ماند چکار میتوانم انجام دهم؟ 3- اگر به سر خود بلایی آورد وکشته شد ازنظرشرعی من قاتل هستم؟

باسلام دوست عزیز اولا که از ابتدا گناه شما این بود با یک خانم شوهر دار رابطه نامشروع برقرار کردی و این خیانت را ادامه دادی تا آن زن اینگونه بشما علاقمند بشه دوما هرچه سریعتر بطور قاطع و مصمم این رابطه خیانت بار را با زن شوهردار قطع کن و هرگونه ارتباط تلفنی و حضوری را تمام کن و شماره خودت رو عوض تا از تو مایوس بشه و تهدیداتش رو هم جدی نگیر که اگرهم خودکشی کنه و بلایی سرخودش بیاده تو ضامن نیستی بنابراین توبه کن و از خدا بخاطر این خیانت بزرگ طلب عفو کن و خودت رو از دسترس اون زن دور کن که نتواند هیچگونه تماسی با شما بگیره و اگر از آن محله و شهر دور باش شاید خدا از تقصیرات تو بگذره البته اگر توبه تو خالص باشه فقط به این فکر کن که اگر زن خودت با تو چنین کاری بکنه چه حالی میشی و چقدر کارتو بد بود پس تردید نکن و اصلا به خواهشهای شیطانی اون زن توجه نکن و ازش فاصله بگیر



(3 رای)
این مقاله مفید بود
این مقاله مفید نبود

این قسمت مخصوص ثبت نظر کاربران در خصوص سوال پرسیده شده میباشد. لطفا از ثبت سوال جدید در این بخش خودداری فرمایید. برای ثبت سوال جدید از گزینه "ارسال سوال" استفاده نمایید. بدیهی است به سوالاتی که در این صفحه پرسیده شود ، پاسخی از طرف سایت داده نخواهد شد.
نظر (1)
اخی
۰۱ بهمن ۱۳۹۵ ساعت۲۰:۴۸
باسلام پیشنهاد من اینه که اول خودت رو ازش مدتی دور کنی مدتی بصورت تلفنی بعدش طول تماس های تلفنی رو کم کنی، کم کم بعد یه مدت بگو مزاحم خانوم دارم میترسم خانومم شک کنه باید گوشیم خاموش کنم به مرور باهاشون کات کنید.
ارسال یک نظر جدید
 
 
نام کامل :
پست الکترونیک :
نظر:
تأیید کد امنیتی 
 
لطفا متنی را که در کادر زیر می بینید وارد نمایید