آرشیو پرسش و پاسخ ها: روابط نامشروع

امر به معروف و نهی از منکر

ببخشيد دختر همسايه مون شوهرداره با داداشم دوست شده من فهميدم دختره منو قسم داده به كسى نگم حالا موندم چيكار كنم چطو رى مانع اينكار بشم اشكال نداره به يكى بگم قسممو بشكنم به خاطر آبرو ممنونم.
تجسس و سرک کشیدن به زندگی خصوصی دیگران گناه بزرگیه ولی اطلاع شما از یک رابطه ممنوعه و گناه آلود وظیفه ومسولیت شما رو بیشتر میکنه شما وظیفه داری امر بمعروف و نهی از منکرکنی اول برادرت رو و اون زن شوهر دار رو نصیحت کن از این گناه بزرگ که خشم الهی رو به هیجان میاره منع کن و بگو ترک کنند واگر بازهم ادامه دادند آنها رو تهدید کن که به دیگران اطلاع میدی تا رسوا بشن البته نباید اینکار رو بکنی فقط ابتدا با ملایمت ونصیحت اگر نشد با تهدید اگر نشد به خانواده خودتون بگید (پدر یامادر ترجیحا مادر) و اگر بازهم نشد بطور ناشناس به شوهر اون زن که سعی کنیدهمه اینها در خفا وپنهانی انجام بشه که کسی نفهمه اون زن رو نسبت به عاقبت کار که رسوایی و بی آبرویی و طلاق و شاید قتل و... هشدار بده به برادرت هم از جنبه اخلاقی نصیحت کن و بگو اگر در آینده مردی با همسر خودت دوست بشود چه حسی بهت دست میده تا بلکه این گناه عظیم رو ترک کنه خداوند بشما هم خیر بده که غیرت دینی داری ضمنا قسم خوردن شما برای کتمان گناه هیچ اعتباری نداره و لازم نیست نگران قسم باشی فقط سعی کن آبرو ریزی نشه حتی اگه لازم باشه از اون محله برید


(0 رای)
این مقاله مفید بود
این مقاله مفید نبود

این قسمت مخصوص ثبت نظر کاربران در خصوص سوال پرسیده شده میباشد. لطفا از ثبت سوال جدید در این بخش خودداری فرمایید. برای ثبت سوال جدید از گزینه "ارسال سوال" استفاده نمایید. بدیهی است به سوالاتی که در این صفحه پرسیده شود ، پاسخی از طرف سایت داده نخواهد شد.
نظر (0)
ارسال یک نظر جدید
 
 
نام کامل :
پست الکترونیک :
نظر:
تأیید کد امنیتی 
 
لطفا متنی را که در کادر زیر می بینید وارد نمایید