آرشیو پرسش و پاسخ ها: بانوان

پریود 7 روزه

.من پریودم 7 روزه است.امروز ک هشتمین روزمه ی لک خیلی خیلی کمرنگ دیدم خواستم بدونم روزه ام درسته یا خیر.
اگر همیشه 7 روزه غسل میکردی و تمام میشدی الان هم تمام شدی و اون لکه استحاضه حساب میشه و بعد از تمیزکردن و عوض کردن نوار بهداشتی نمازت رو بخون روزه هم درسته


(20 رای)
این مقاله مفید بود
این مقاله مفید نبود

این قسمت مخصوص ثبت نظر کاربران در خصوص سوال پرسیده شده میباشد. لطفا از ثبت سوال جدید در این بخش خودداری فرمایید. برای ثبت سوال جدید از گزینه "ارسال سوال" استفاده نمایید. بدیهی است به سوالاتی که در این صفحه پرسیده شود ، پاسخی از طرف سایت داده نخواهد شد.
نظر (9)
خدیجه فاضلی
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت۲۳:۰۰
امروز روز هفتم پریودیمه وغسل کردم که فردا روزه بگیرم اما لکه های قهوه ای دیدم ایا باید غسل کنم و میتوانم روزه بگیرم
مینا
۰۱ تیر ۱۳۹۴ ساعت۱۵:۱۸
سلام
بیشترین مدت حیض ده روز است بنابراین خون و لکه تا ده روز خون حیض محسوب می شود و نمی توانید روزه بگیرید .بعد از روز دهم اگر لک بینی داشتید باید به احکام استحاضه عمل کنید و قبیله بودن آن بسته به میزان ترشح دارد .
مریم
۰۱ تیر ۱۳۹۴ ساعت۱۲:۲۵
سلام من و خواهران و مادرم و ... همه پریود ۷روزه داشتیم. الان چندباری هست که بعد از هفت روز تا۲ـ۳ روز ترشح زرد رنگ وتیره تر دارم. اما در روزهای دیگر ترشح بیرنگ دارم. اون۲ـ۳ روز استحاضه هست یا حیض؟اگر استحاضه باشه بر اساس رساله قلیله هست!
مینا
۰۱ تیر ۱۳۹۴ ساعت۱۵:۱۹
سلام
بیشترین مدت حیض ده روز است بنابراین خون و لکه تا ده روز خون حیض محسوب می شود و نمی توانید روزه بگیرید .بعد از روز دهم اگر لک بینی داشتید باید به احکام استحاضه عمل کنید و قبیله بودن آن بسته به میزان ترشح دارد .
مینا
۰۳ تیر ۱۳۹۴ ساعت۱۶:۴۲
سلام پریودهای من همیشه 10روز است اما گاهی اوقات روز 8 یا 9لک بینی ام تمام میشود اما برطبق تجربه هروقت رفتم غسل کردم باز فرداش لک بینی داشتم حکم اون روزی که لک نیومده چیست؟ممکن است همان روز صبحش لک بیاید اما تا شب هیچ ولی باز فرداش لک بینی دارم.
جوابگو1
۰۴ تیر ۱۳۹۴ ساعت۰۱:۲۸
سلام
فاصله بین دو حیض نباید کمتر از ده روز باشد در فرض سوال روزی که لک ندیده ، هم جزو ایام عادت می باشد .
الهام
۱۴ تیر ۱۳۹۴ ساعت۱۷:۵۵
هیا میتوان در مواقعی که زن در حالت استحاضه هست به نماز جماعت برود؟
فاطمه
۰۴ دی ۱۳۹۶ ساعت۱۴:۴۷
من سیزده ساله ام پریودم نه روزه همیشه در حالت عادی ترشح سفید یا بی رنگ دارم سینه هایم هم خیلی کوچیکه باید به پزشک مراجعه کنم؟
جوابگو
۰۵ دی ۱۳۹۶ ساعت۰۸:۱۹
باسلام درهمان مدت نه روزه عادت حساب میشه و درمورد ترشح ممکن است عفونت باشد به پزشک متخصص زنان مراجعه کنید و برای مشکل سینه نگران نباشید بموقع درست میشه
ارسال یک نظر جدید
 
 
نام کامل :
پست الکترونیک :
نظر:
تأیید کد امنیتی 
 
لطفا متنی را که در کادر زیر می بینید وارد نمایید