آرشیو پرسش و پاسخ ها: کودک و نوجوان

نوجوانی

 

سوال: دختر نوجوان هستم که علاقی شدیدی به عشق دارم..گرچه کسی رو ندارم..اما همش فکرم به عشق و خیال پردازی های رویایی هست..دوست دارم یکی رو داشته باشم...و .....علتش چیه؟با این فکرام چی کار کنم؟

جواب: سن نوجوانی سن التهابات روحی روانی وبحران بلوغ و ورود به دنیای پرشور جوانیست خواهر گرامی در این دوره معمولا نوجوانان گرایشهای خاص و علائق ویژه پیدامیکنند بعضی به ورزش بعضی به عشق بعضی به هنر و... که معمولا بستگی داره به اینکه در خانواده و اطرافش کدام مسئله اتفاق افتاده یا داستانی خونده یا فیلمی دیده که همه نظزش رو به او جلب کرده و نوجوان با پرورش آن مسئله در ذهن براش تبدیل به یک بت میشه و شدیدا نسبت به اون مسئله گرایش پیدامیکنه در مورد شما هم احتمالا همینطور اتفاقی رخ داده که متاثر از ان ماجرا اینگونه نیاز به عشق و دلبستگی در خودتون احساس میکنید
دوست عزیز نگران نباشید سعی کنید خودتون رو کنترل کنید تا به دردسر عاطفی نیفتید بزودی این حالت از بین میرود بطوری که یاد آوریش برای شما خنده دار میشود سعی کنید وقت خودتان را با مطالعه وورزش و کلاس پر کنید و تلاش کنید خیلی تنها نشوید و مقداری از وقت خود را به عبادت و نماز وقرآن اختصاص بدهید انشاءالله بزودی این حالت از بین میرود.




(1 رای)
این مقاله مفید بود
این مقاله مفید نبود

این قسمت مخصوص ثبت نظر کاربران در خصوص سوال پرسیده شده میباشد. لطفا از ثبت سوال جدید در این بخش خودداری فرمایید. برای ثبت سوال جدید از گزینه "ارسال سوال" استفاده نمایید. بدیهی است به سوالاتی که در این صفحه پرسیده شود ، پاسخی از طرف سایت داده نخواهد شد.
نظر (0)
ارسال یک نظر جدید
 
 
نام کامل :
پست الکترونیک :
نظر:
تأیید کد امنیتی 
 
لطفا متنی را که در کادر زیر می بینید وارد نمایید