آرشیو پرسش و پاسخ ها: خانواده

ازدواج دانشجویی

سؤال:
سلام؛ به دختری علاقه مند شدم که هم ترم خودم هستش ولی رشته ی اون با من فرق داره. با حجاب و نماز خون هستش.تا حالا هم ندیدم که با پسری حرف بزنه.فکر کنم سنش از من چند ماهی بیشتره آخه من جهشی خوندم.چند بار خواستم که درخواست ارتباط سالم بهش بدم اما موفق نشدم یعنی می ترسم که قبول نکنه.البته قصد من از ارتباط سالم واسه ازدواج هستش نه چیز دیگه.به نظر شما بهش بگم یا بمونه وقت ازدواجم بهش بگم؟خواهشا جوابمو بده که خیلی مغزمو مشغول کرده این موضوع.
ممنونم
جواب:  دوست عزیز در ازدواج بهتر است که دختر حداقل سه سال از پسر کوچیکتر باشه بعلاوه اینکه ازدواج به این شیوه که شما میفرمایید اصلا درست نیست و اولین ارتباط ایشان با شما باعث بدبینی شما نسبت به ایشان و ایشان به شما خواهد شد چون دختری که جرات ارتباط با شما را داشته باشد جرات ارتباط با غیر شما را هم دارد لذا در صورت اصرار  شما برای ازدواج با ایشان حتما از طریق خانواده اقدام کنید.
(0 رای)
این مقاله مفید بود
این مقاله مفید نبود

این قسمت مخصوص ثبت نظر کاربران در خصوص سوال پرسیده شده میباشد. لطفا از ثبت سوال جدید در این بخش خودداری فرمایید. برای ثبت سوال جدید از گزینه "ارسال سوال" استفاده نمایید. بدیهی است به سوالاتی که در این صفحه پرسیده شود ، پاسخی از طرف سایت داده نخواهد شد.
نظر (0)
ارسال یک نظر جدید
 
 
نام کامل :
پست الکترونیک :
نظر:
تأیید کد امنیتی 
 
لطفا متنی را که در کادر زیر می بینید وارد نمایید