آرشیو پرسش و پاسخ ها: ازدواج

مشاوره

سوال: بنده مدتی ست با کسی درچت روم آشناشدم ک اتفاقی آشنادر آمد بعد از مدتی ازمن خواستگاری کرد هردو بهم علاقه داریم وحتی با خانواده به خواستگاریم آمدن ولی من از خودم مطمئنم ک با کسی تا ب حال دوست نبوده ام ولی از ایشان زیاد مطمئن نیسم وبهشان شک دارم ونسبت ب او بد دل شدم,نمیدانم میتواند همسر خوبی برایم باشد یانه؟!من از خانواده مذهبی هستم وما از لحاظ اعتقادی متفاوت هستیم,بنظرتان چ جوابی بدهم؟

جواب:اگر میگویید که آشنا هستید باهم و بهم علاقمند شدید پس مشکل کجاست ؟ اگر میفرمائید که قابل اعتماد نیست و نمیتوانید به او اعتماد کنید خوب همین اشکال در مورد شما هم میتواند باشد چون شما هم در اینترنت با پسری دوست شدید و او هم میتواند بگوید دختری که راحت با پسرا دوست میشود قابل اعتماد نیست بنابر این باطن آدمها را فقط خدا میداند و بس شما هم بنظر من خیلی سخت نگیر اگر از نظر ایمان و اخلاق خوب باشد و بتواند زندگی مشترک را تامین کند با توکل بر خدا قبول کنید و از خدا سعادت و خوشبختی را بخواهید و هردو تلاش کنید همدیگر را خوشبخت کنید ملاک اصلی در انتخاب همسر و شریک زندگی ایمان و اخلاق و خانواده است بقیه مسائل خودبخود درست میشود


(0 رای)
این مقاله مفید بود
این مقاله مفید نبود

این قسمت مخصوص ثبت نظر کاربران در خصوص سوال پرسیده شده میباشد. لطفا از ثبت سوال جدید در این بخش خودداری فرمایید. برای ثبت سوال جدید از گزینه "ارسال سوال" استفاده نمایید. بدیهی است به سوالاتی که در این صفحه پرسیده شود ، پاسخی از طرف سایت داده نخواهد شد.
نظر (0)
ارسال یک نظر جدید
 
 
نام کامل :
پست الکترونیک :
نظر:
تأیید کد امنیتی 
 
لطفا متنی را که در کادر زیر می بینید وارد نمایید