آرشیو پرسش و پاسخ ها: روابط

ارتباط غلط

سوال:همسر من که در دوران عقد هستیم با یک مرد دوست شده وبا تلفن وپیامک با هم در ارتباط هستند و با شبکه مجازی برای هم عکس ردوبدل میکنند، با وجود اینکه چند بار تعهد وقول عدم انجام این کار را داده اما بازهم تکرار میکند، میخواستم بدونم قانون برای اینگونه خیانت مجازاتی در نظر گرفته است.

جواب:متاسفانه از پیامدهای تکنولوژی و شبکه های اجتماعی همین ایجاد رابطه های نادرست بین زنان و مردان است که درصورت نبود تعهدات اخلاقی و ایمان و تقوا روابط غلط وناصحیح به مشکلات عدیده اجتماعی و اخلاقی و چه بسا به اختلافات در بین خانواده ها و زن وشوهرها می انجامد وباعث جدایی میگردد.
این کارعلاوه بر اینکه از نظر اخلاقی غلط و حرام است از نظر قانونی هم نادرست و خلاف است و درصورت اثبات تعزیر و شلاق دارد باید با ایشان بطور جدی صحبت کنید و تلاش کنید با محبت و مهربانی در رفع این معضل اقدام کنید و قانونا میتوانید پیگیری و از ان مرد خیانت کار شکایت کنید تا مجازات شود ولی قبل از همه این مراحل تلاش کنید کمبود محبت یا علتی که در ابتدای زندگی ایشان را به این تخلف واداشته بررسی و در رفع آن اقدام کنید


(0 رای)
این مقاله مفید بود
این مقاله مفید نبود

این قسمت مخصوص ثبت نظر کاربران در خصوص سوال پرسیده شده میباشد. لطفا از ثبت سوال جدید در این بخش خودداری فرمایید. برای ثبت سوال جدید از گزینه "ارسال سوال" استفاده نمایید. بدیهی است به سوالاتی که در این صفحه پرسیده شود ، پاسخی از طرف سایت داده نخواهد شد.
نظر (0)
ارسال یک نظر جدید
 
 
نام کامل :
پست الکترونیک :
نظر:
تأیید کد امنیتی 
 
لطفا متنی را که در کادر زیر می بینید وارد نمایید