آرشیو پرسش و پاسخ ها: بانوان

اوج لذت در زنان

سوال: اوج لذت جنسی در زنان چگونه است؟
جواب:شهوت جنسی برای هر انسانی امری طبیعی و عادی است ولی در زنان و مردان متفاوت است
در مورد زنان اوج لذت شهوت جنسی زمانی متصوراست که این نشانه را داشته باشد :
اوج شهوت با تند شدن نفس ، کیف جنسی و هیجان بالا ،سست شدن بدن و آرامش پس از باوج رسیدن وخروج زیاد ترشحات در رحم که این حالت معمولا با دخول صورت میگیرد ویا در خواب ومعاشقه با همسر یا شریک جنسی
نکته :مایعی که با دیدن عکس و فیلم یا حرف زدن با جنس مخالف در واژن ترشح میشود نجس نیست ولی اگر شرایط ونشانه های بالا را داشته شد نجس است و غسل واجب میشود.


(3 رای)
این مقاله مفید بود
این مقاله مفید نبود

این قسمت مخصوص ثبت نظر کاربران در خصوص سوال پرسیده شده میباشد. لطفا از ثبت سوال جدید در این بخش خودداری فرمایید. برای ثبت سوال جدید از گزینه "ارسال سوال" استفاده نمایید. بدیهی است به سوالاتی که در این صفحه پرسیده شود ، پاسخی از طرف سایت داده نخواهد شد.
نظر (2)
بینام
۳۱ خرداد ۱۳۹۵ ساعت۱۴:۲۰
در رابطه با اون نکته ای که در آخر گفته شده چون مایع نجس نیست پس روزه هم باطل نمیشه عایا؟
مینا
۳۱ خرداد ۱۳۹۵ ساعت۱۸:۱۲
سلام
آنچه در این مورد باید توجه داشت ، مشاهده و احساس آن حالات مربوط به ارگاسم است ، که با رسیدن به آن مرحله هم مایع ترشح یافته نجس است و هم غسل واجب می شود و هم روزه باطل است ، لاکن اگر برخی حالات پیدا شود یا شک در رسیدن به آن مرحله ، باشد ،نه مایع نجس است ،نه غسل واجب می شود ونه روزه باطل می شود . البته ، بر اساس مطالعات در باره ارگاسم بانوان ،رسیدن به آن مرحله مستلزم شرایط و مقدماتی است که معمولا کمتر تجربه می شود ، و این وضعیت ، حالت عدم نجاست را تقویت می کند .
ارسال یک نظر جدید
 
 
نام کامل :
پست الکترونیک :
نظر:
تأیید کد امنیتی 
 
لطفا متنی را که در کادر زیر می بینید وارد نمایید