آرشیو پرسش و پاسخ ها: مكان‌ها

شبهه حضور خانم ها در مسجد در زمان عادت ماهانه

سوال:شبهه مطرح کردن و اون اینه که چرا زن در زمان عادات ماهیانه نمیتواند به مسجد برود وتوقف بکندولی اشخاص دیگر حالا فرقی ندارد زن یا مرد با انواع و اقسام خلافها وگناهان میتوانندبه مسجد بروند،درظاهر هردو گروه چیزی که قابل رویت نیست ولی عرض کردم اون زن نمیتونه بره بااینکه اهل گناه نیست نمیتونه تو اون حالت بره لطفا مفصل توضیح دهید.

جواب:ممنوعیت توقف زن در مسجد زمانی که درعادت ماهیانه وحیض هست ربطی که گناه و شخصیت زن نداره زن درحالت حیض آلوده به خون و نجاسته واین نجاست با تقدس مسجد که جایگاه عبادت و بندگی خداونده منافات داره مرد هم اگر درحال جنب باشه ورد وتوقفش به مسجد ممنوع وحرامه چون مکان تقدس داره و جنابت و حیض نجاست داره وکسانی که این شبهات رو مطرح میکنند نه از اسلام چیزی میدونند نه مسلمانند این حربه دشمنان اسلام وصهیونیستهاست که بمنظور تحقیر دین و ایجاد خلل و شک در قلوب مومنین این شبهات رو میسازند تابه هدفشون برسند


(5 رای)
این مقاله مفید بود
این مقاله مفید نبود

این قسمت مخصوص ثبت نظر کاربران در خصوص سوال پرسیده شده میباشد. لطفا از ثبت سوال جدید در این بخش خودداری فرمایید. برای ثبت سوال جدید از گزینه "ارسال سوال" استفاده نمایید. بدیهی است به سوالاتی که در این صفحه پرسیده شود ، پاسخی از طرف سایت داده نخواهد شد.
نظر (0)
ارسال یک نظر جدید
 
 
نام کامل :
پست الکترونیک :
نظر:
تأیید کد امنیتی 
 
لطفا متنی را که در کادر زیر می بینید وارد نمایید