آرشیو پرسش و پاسخ ها: ازدواج

مخالفت خانواده در ازدواج

سوال: با توجه به شناخت و دختر مورد نظر من برای ازدواج و رضایت طرفین، پدر و مادر دختر ، با این ازدواج شدیدا مخالفت میکنند و عنوان کرده اند که محال است که با این ازدواج موافقت کنند، حتی اگر چندسال طول بکشد انتظار برای ازدواج. و دلایل مخالفت خود را مطرح نمیکنند. تکلیف و وظیفه هر کدام از ما چیست؟

جواب:اگر دختر وپسری بهم علاقمند باشند ولی خانواده دختر مخالفت میکنند وظیفه خواستگاری است واین خود دختراست که اگر علاقمند است باید خانواده خود را راضی کند البته اگر اشکالی در شما باشد که خانواده دختر را بمخالفت وادارکرده تلاش. کنید برطرف کنید ونظر خانواده دختر را با مهربانی و منطق عوض کنید نه با زور و سماجت وگردن کلفتی بالاخره پدر ومادر دختر حق دارند که دختر خود را به خانه ای بفرستند که خوشبخت بشود و شما باید این اطمینان را برای آنها ایجاد کنی ببین مشکل چیه و در چه موردی مخالف ازدواج شما هستند تلاش کنید با منطق وصبوری و گفتگو حل بشود


(0 رای)
این مقاله مفید بود
این مقاله مفید نبود

این قسمت مخصوص ثبت نظر کاربران در خصوص سوال پرسیده شده میباشد. لطفا از ثبت سوال جدید در این بخش خودداری فرمایید. برای ثبت سوال جدید از گزینه "ارسال سوال" استفاده نمایید. بدیهی است به سوالاتی که در این صفحه پرسیده شود ، پاسخی از طرف سایت داده نخواهد شد.
نظر (0)
ارسال یک نظر جدید
 
 
نام کامل :
پست الکترونیک :
نظر:
تأیید کد امنیتی 
 
لطفا متنی را که در کادر زیر می بینید وارد نمایید