آرشیو پرسش و پاسخ ها: روابط نامشروع

به من تجاوز شده به خواستگارام بگم یا نگم

با سلام؛ من20سالمه در خانواده ای مذهبی بزرگ شدم، چند سال قبل بدون اینکه خودم راضی باشم و بدون دانستن احکام شرعی مورد تجاوز فردی قرار گرفتم،حال دچار افسردگی شدم و نمیدانم به خواستگارهایم چه بگویم، انها را به بهانه هائی رد میکنم ایا درست است که به انها بگویم چنین اتفاقی برای من افتاده؟ یا به چنین چیزی هم فکر میکنم که نباید عروس شوم. لطفأ مرا راهنمایی کنید. باتشکر
سلام دوست عزیز؛ متاسفم از این اتفاق ناخوشایند، کاش توضیح می‌دادید که آیا بکارت خودتون رو از دست دادید یا نه ولی اگر چنین باشد باید اون فرد مجازات و مهریه کامل رو بشما بدهد و با خود او ازدواج کنید بهر حال نه نیازی نیست به خواستگارات توضیح بدی که این اتفاق برات افتاده و اگر بکارت خودتو از دست داده باشی بهتره اونو نتیجه یک حادثه به حساب بیاری و یا اینکه ترمیم کنی خلاصه چون بشما تجاوز شده شما مقصر نیستی ولی باید خانواده خودتو در جریان بزاری چون ممکنه اون فرد متجاوز باز هم هوس کنه بعد از ازدواج بیاد سراغت و بخواد از سکوت شما سوء استفاده کنه و باز هم انتظار جنسی از شما داشته باشه خلاصه اولا؛ اینکه خانواده ت رو در جریان بزار. ثانیا؛لازم نیست به خواستگارات بگوئی. ثالثا؛ برای پیشگیری از تکرار جنایت متجاوز حتما چاره ای بیندیش.
موفق باشی
(35 رای)
این مقاله مفید بود
این مقاله مفید نبود

این قسمت مخصوص ثبت نظر کاربران در خصوص سوال پرسیده شده میباشد. لطفا از ثبت سوال جدید در این بخش خودداری فرمایید. برای ثبت سوال جدید از گزینه "ارسال سوال" استفاده نمایید. بدیهی است به سوالاتی که در این صفحه پرسیده شود ، پاسخی از طرف سایت داده نخواهد شد.
نظر (0)
ارسال یک نظر جدید
 
 
نام کامل :
پست الکترونیک :
نظر:
تأیید کد امنیتی 
 
لطفا متنی را که در کادر زیر می بینید وارد نمایید