آرشیو پرسش و پاسخ ها: افسردگی

دوستم با جنس مخالف رابطه جنسی برقرار کرده...

خسته نباشید، یکی از دوستام 5 سال با جنس مذکری رابطه داشته و حالا با هم تماس جنسی برقرار کردند و پسر برای همیشه خداحافظی کرده، دختر از آبروی ریخته شده تنها جسم او حرف می‌زند و از درون خراب است، چه‌کار کند؟
سلام دوست عزیز؛ بسیار ناراحت میشم وقتی میبینم دختری اینگونه فریب هوسرانی های مردان آلوده را می‌خورند با اینکه خانواده ها و مراکز تبلیغاتی اینهمه هشدار می‌دهند ولی باز هم هر روز شاهد هتک حرمت دختران ساده لوح و جوان توسط پسران هوسران و فریبکار هستیم کاش بقیه عبرت می‌گرفتند و از این تجربه استفاده میکردند.
اما سوال شما در باره این دختر کاری نمی‌شود کرد فقط باید از اشتباه خودش درس گرفته باشد و دیگر فزیب نخورد ولی از نظر قانونی می‌تواند پیگیری کند و قانون اون پسر را وادار می‌کند با این دختر ازدواج کند و مهریه کامل را هم میتواند بگیرد فقط باید روحیه شو از دست ندهد و به زندگی برگردد.

(21 رای)
این مقاله مفید بود
این مقاله مفید نبود

این قسمت مخصوص ثبت نظر کاربران در خصوص سوال پرسیده شده میباشد. لطفا از ثبت سوال جدید در این بخش خودداری فرمایید. برای ثبت سوال جدید از گزینه "ارسال سوال" استفاده نمایید. بدیهی است به سوالاتی که در این صفحه پرسیده شود ، پاسخی از طرف سایت داده نخواهد شد.
نظر (2)
کاظمی
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ ساعت۲۰:۳۷
سلام خسته نباشیدزن 20ساله ای هستم که 4ماه بعدازازدواج درخواست طلاق دادم ودوران نامزدی هم روابط نامشروع داشته ایم بعدازازدواج همسرم ازم دورشدوبه ماهواره وفیلم سکس روی آورد،خیلی ناراحتم میخوام توبه کنم لطفا راهنمایی کنید‏.
کارشناس مشاوره
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۳ ساعت۰۷:۴۶
جواب آقای طاهرزاده کارشناس محترم مشاوره به سوال بالا:
با عرض سلام
اولا؛ از ابتدا بدون تحقیق وشناخت کافی تن به ازدواج با کسی دادی که خوب نمیشناختی

ثانیا؛ در دوران نامزدی با رابطه جنسی نامشروع نامزدت رو سیر کردی بطوری که عطش و نیازی که میبایست برای ازدواج نگه میداشت ازبین رفت

ثالثا؛ اینکه بهمان دلیل دوم دیگه همسرجوانش براش چیز تازه ای نداشته واحتمالا شما هم اشتباهاتی داشتی که بجای پرداختن به همسر نوعروسش توجهش به ماهواره جلب شده و از آن طریق خودش رو ارضاء میکنه
اما پیشنهاد
ببین خواهر گرامی اشتباه هرچی بوده گذشته و تمام شده الان نباید درخواست طلاق بدی چونکه :
اولا که الان هردو عصبی هستید ونمیتونید تصمیم درست بگیرید.
ثانیا؛ باید دید ریشه مشکل کجاست وآن را درمان کرد چون از توضیحات شما چیزی فهمیده نمیشد
ثالثا؛ حدس میزنم که شاید شما در برطرف کردن نیاز جنسی همسرت دچار سردی و بی تفاوتی داری که نتونستی اونو بخودت جلب کنی و نگهش داری
رابعا؛ خواهرگرامی باید به مشکلات پس از جدایی و طلاق هم فکر کنی شما دیگه یه دختر جوان باکره نیستی که دنبال مرد رویایی خودت بگردی الان یک زن بیوه شدی که همه میخوان بدونن چرا بعد از چهارما طلاق گرفته خودت رو رو زبون مردم نینداز و فرصت زندگی کردن رو از خودت نگیر دوست عزیز این مشکل شوهرت قابل حله و با تدبیر و فراست خوب میشه از طلاق انصراف بده و با مهربانی و محبت با شوهرت زندگی کن البته در مورد مشکل فیمابین خودت وشوهرت لازم نیست با کسی حرف بزنی و همه پلهای پشت سرت رو خراب کنی با صبر و درایت لازم میتونی به زندگیت سرو سامان بدی و نیازهای شوهرت رو تامین کنی مطمئنم که شما توانایی اینکار رو داری.
ارسال یک نظر جدید
 
 
نام کامل :
پست الکترونیک :
نظر:
تأیید کد امنیتی 
 
لطفا متنی را که در کادر زیر می بینید وارد نمایید