آرشیو پرسش و پاسخ ها: خانواده

محدوده اجابت خواسته‌های بچه‌ها

با سلام؛ فرزند پسری دارم دوازده سال دارد تابه حال بیشتر خواسته‌هایش را برآورده کردم تا اینکه 2 روز قبل چیزی خواست نتوانستم تهیه کنم با من قهر کرده و میگه تا نخری آشتی نمیکنه حالا با او چگونه رفتار کنم؟
سلام دوست عزیز اشتباه شما از اول همین بوده که به همه خواسته هاش عمل کردی این که روش تربیت مطلوب نیست که هرچی خواست بگی بفرما گاهی تربیت در اینه که والدین مقاومت کنند باید بچه رو تربیت کرد نه بزرگ کرد بچه خودش بزرگ میشه ولی مهم اینه که به بچه روش و طریق درست زندگی کردن رو بیاموزیم تا فردا که خودش بزرگ شد بتونه برای رسیدن به خواسته هاش تلاش کنه وزحمت بکشه و موانع رسبدن به خواسته هاش رو یکی یکی برطرف کنه دوست عزیز بنظر من کمی بیشتر برای تعلیم و تربیت فرزندتون وقت بگذارید وسعی کنید روشهای تربیتی رو با مطالعه نظرات متخصصین آموزشی به فرزندانتون منتقل کنید به قهرش توجه نکنید روشهای تنبیهی گاهی خیلی موثرتر از تشوبقیه .....موفق باشی
(0 رای)
این مقاله مفید بود
این مقاله مفید نبود

این قسمت مخصوص ثبت نظر کاربران در خصوص سوال پرسیده شده میباشد. لطفا از ثبت سوال جدید در این بخش خودداری فرمایید. برای ثبت سوال جدید از گزینه "ارسال سوال" استفاده نمایید. بدیهی است به سوالاتی که در این صفحه پرسیده شود ، پاسخی از طرف سایت داده نخواهد شد.
نظر (0)
ارسال یک نظر جدید
 
 
نام کامل :
پست الکترونیک :
نظر:
تأیید کد امنیتی 
 
لطفا متنی را که در کادر زیر می بینید وارد نمایید