آرشیو پرسش و پاسخ ها: تربیتی

نظر پسر مورد علاقه ام را چگونه بدانم

سلام؛ اگه بخواهم نظر پسر مورد علاقم را نسبت به خودم بدانم باید چیکار کنم؟ من اهل رفیق بازی هم نیستم و یه دختر مذهبی هستم. من واقعا عاشقشم. از فامیلهاست.
با سلام خواهر گرامی؛ اولا باید بگم عشقها و دوستیهای خیابانی سرانجامی نداره و هیچ توجهی به اون نکن و شما که یک خانم مذهبی هستی نباید برات مهم باشه که یه پسر نامحرم به تو چه نظری داره خواهر عزیز بجای این سعی کن خوب درس بخونی و ذهنت رو از فکر گناه پاک کن تا آن مردی که خدا برات مقدر کرده به خواستگاریت بیاد و همه عشق و علاقه ات رو برای همسرت نگه دار ولی اگه واقعا برات مهمه و قراره بعنوان مرد زندگیت باشه سعی کن هیچ اقدامی ازطرف شما صورت نگیره و شان خانمی خودت رو حفظ کن. هر چیزی که عرضه می‌شود ارزش و اهمیتش پایین می آید سعی کن شما خودت را عرضه نکنی و اون فرد از شما درخواست کند. می‌توانی از افراد مورد اطمینان بخواهی که به طور غیرمستقیم شما را به وی پیشنهاد دهند.
موفق باشید.
(4 رای)
این مقاله مفید بود
این مقاله مفید نبود

این قسمت مخصوص ثبت نظر کاربران در خصوص سوال پرسیده شده میباشد. لطفا از ثبت سوال جدید در این بخش خودداری فرمایید. برای ثبت سوال جدید از گزینه "ارسال سوال" استفاده نمایید. بدیهی است به سوالاتی که در این صفحه پرسیده شود ، پاسخی از طرف سایت داده نخواهد شد.
نظر (0)
ارسال یک نظر جدید
 
 
نام کامل :
پست الکترونیک :
نظر:
تأیید کد امنیتی 
 
لطفا متنی را که در کادر زیر می بینید وارد نمایید